vineri, 29 iunie 2007

adolescentii.....

oare pe noi, adolescentii, ne intelege cineva????eu, am impresia, ca pe mine nu ma intelege nimeni....vorbesc aici de persoanele care mi-au dat viata...si de cele mult mai in vartsa...dar totusi nu stiu ce sa cred nu ma inteleg...sau nu si-au dat seama ca nu mai sunt un copil.?cred ca inca ei vor sa trisca in minciuna, adica sa creada in continuare ca sunt un bebe:d..mie nu-mi mai place sa fiu tratata ca pe un copil....pupaturi de-ale, cuvine mari(te iubesc)...deja ma obosesc, ma streseaza......mie sincera sa fiu, chiar imi place perioada asta, cred ca-s la inceput....stiu ca acum de-abia incepe perioada critica....cand unii se apuca de fumat, de luat droguri,s.a.m.d....eu acum am mintea cam limpede, dar sincera sa fiu mi-e cam frica sa nu pic in mrejele anturajului prost...sper sa stiu, si sa pot spune NU acestora......lasa ca trecem si de asta, ca nimeni n-a murit:d

Niciun comentariu: